Juulide Kızlar selam 38+3 oldum kız bebeğim olacak ama son 3 gündür karın agrım çok sizce belirti olabilir mi
Volkitolki Juulide benimde karın ağrım oldu hafif Hafif sonrasında kasıklardan adet sancısı gibi başladı doğum yaptım persembe günü
Suicmeyiunutma Juulide 38+3 te doğum yaptım bende 😊 ama karın ağrısı yaşamadım regl sancısı ile başlamıştı tabi önce suyum gelmişti benim