Kızlar 31+1im sağ kasıgım nasıl yanıyor batıyor gibi perşembe günü gittim başı yukarıda makat gelişli nasılsın dddi doktor perşembe günü 31. Haftaya girdin dddi yani 4 gün önde gidiyor dedi ama bu zamana kadar böyle ağrı batma olmadı bnm gibi olan var mı