Ben sancı sebebiyle yatış yapmıştım bana serum şeklinde vurulmuşlardı insanı bi değişik yapıyor yani biraz kafadanda güzel oluyor insan mutlu oluyor vucudu dinlendiriyor rahatlatıyor diğer ağrı kesicilere göre onun üzerine güzel bi uyku çekmiştim ben mesela günlerce uyuyamama rağmen