Selam kızlar bisey sormak istiyorum ilk önce kahve rengi lekem geldi daha sonra sümüksü şeffaf akintim geldi Şimdi de 2 gündür ishalim ama bağırsak enfensiyonumda var tabi ilaç kullanıyorum doğum belirtisi olarak çıkıyor bunlar googlede 35. Haftaya yeni girdik sizce oyle mi