slmdnr Canım amacım kesinlikle korkutmak değil, inşallah yoktur öyle bişey ama benim de öyle oluyodu, böyle ayakkabı gibi bi alanda setleşme oluyodu sağda 20. Haftadan sonra filan ben bebek gelip oraya sırtını falan dayıyo sanıyodum, bi gün doktorumun yanında denk geldi(24.haftadaydım o gün) ve kasılman var senin dedi, muayeneden sonra (kasılmalar için çok erken bi haftada olduğum için) erken doğum riskim olduğunu söyledi ve 3 ay yattım, biraz sıkıldım ama çok şükür şuan bebeğim de ben de iyiyiz ve 37. Haftamız bitmek üzere, kavuşmamıza az kaldı. Sen de ne olur ne olmaz bi görün, besin takviyeni eksik etme. İnşallah çok güzel bi hamilelik ve doğum süreci geçirirsin 🙌🏻❤️