Selam kizlar. An itibariyle 8+3 olduk biz. Ama basindan beri olmayan mide bulantisi falan hic yasanmadi. Sorum su ki yoğun olan gogus hassasiyetimde azalma var sanki. Araştırdığım zaman normal kabul ediliyormuş, ara ara olup olmayabiliyormus ama icim icimi yiyor. 1 hafta var kontrolume. Bebeğim iyidir insaallah. Var mi boyle bi durum yasayan ?