limoncicegim2 benim başıma gelmişti , ama kanamam vardı, doktor vücut atmaya calisiyor zaten demişti. Yedinci haftaya kadar bekledik hep boştu. Ama senin için daha erken. Altı haftalık mi şimdi. Bide kese içinde bişey daha oluşuyor adını unuttum şimdi, onu da görmediyse ondan demiştir. Hadi hayırlısı olsun