Aytaj7 Selam ,buraya yeni tasindik burda biraz farkli doktor ultrason filan.dopler ne oldugunu bilmiyorlar🤷🏻♀️
Leyli-84 Aytaj7 ben İstanbuldayım ama doğumu amerikada düşünüyoruz.. Benimde çok çekincelerim var açıkçası
Deletedmom27362 Aytaj7 ben de doğumu orda yapmayı düşünüyorum canım bir seneye kadar oraya yerleşme durumumuz da var
Gmsnyc Aytaj7 Selam ben Amerikada yasiyorum. 32. Haftamdayim. Sormak istedigin bir sey varsa yardimci olabilirim :)