Ecetiryaki Benimde çok güzel gidiyordu hamilelik Nazar değdi herhalde diyorum. Mide bulantısı, baş dönmesi, koku hassasiyeti hiçbir şeyim yoktu ama yere düştüm karnımı vurdum şuan kanamam var yatıyorum😔 Kalkmak yasak hep yatıyorum. İnşallah tez zamanda bu süreci atlatacağım Allahını izniyle Ayağa kalktığımda İnşallah Bi çay içeriz beraber 😊