Sehhy Haftamdayım. Hafif bir ağrı oluyor bazen kasıklarımda veya karnımda normal midir? Yaşayan oldu mu ?
Leyli-84 Sehhy bende 25 haftadayım bende sanki vajinaya doğru baskı şeklinde oluyor bazen birde çok yürüdüğüm zaman karın ağrısı oluyor.. Doktor 10.15 dkdan fazla yürüme demişti