tospikaskim şükür testler uygun canım doğum ücretleri eskişehir şartlarına göre biraz pahalı. Aslında hizmet olarak da çok üst düzey bi hizmet yok ama mecbur gidyoruz. Bu arada devlete gidip sonucu götürmek çok daha mantıklı. Ben artık detaylı tahlilleri sağlık ocağında veriyorum öyle gidiyorum doktora