Kerem_mom merhaba ben de 35+3’üm. Benim de sizinkiyle aynı ağrılarım var. Doktor çok normal bebek aşağı baskı yapıyor artık dedi. Magnezyum kullanıyorum ama bilmiyorum pek faydası olmuyor gibi. Bazen yürüyemiyorum. Özellikle sabahları yataktan kalkamıyorum.