36+2 haftalik hamileyim , ulturoson da 1 hafta önde gidiyor . Vajinal ağrım 2 gündür çok. Yürürken canım çıkıyor sanki . 2. Doğumun olacak. Sezeryan olacağım. 5 yıl önce sezeyan doğum yapmıştım ama dikişli yer agriyor . Bacağımı kaldırırken zorlanıyorum 😔 Allahim hepimizin yardımcısı olsun ve kurtarsın 🤲