Hilal0320 Bnde 7 haftalık hamileyim dün nehir hanıma gittim ilk kontrol için. Ama kapıda hasta yoğunluğu çok fazlaydı randevu saatim biraz sarktı o hiç sorun değil ama. İçeri girince çok hızlı bi muayene süreci oldu ve nehir hanım çok aceleciydi yani girmemle çıkmam bir oldu. 150 tl muayene parası verip devlet hastanesi gibi şipşak çıktık yani odadan ne olduğunu anlamadım. Kötü bi elektrik almadım ama böyle bi süreçte beklemiyodum ben mi fazla beklenti içine girdim bilmiyorum ama eşimde aynı şeyi söyledi.Tekrar gidip gitmeme konusunda kararsızım. Sizin süreçleriniz nasıl geçiyo acaba