Kızlar bugün Dr gittim ve Dr bebegin 2kilo olduğunu söyledi ve ultrason na gönderdi ultrason da da bebeğe giden sağ tarafta ki damar da sorun olabilir dedi kendi Dr yarın gostercem moralim bozuk böyle durum yaşayan var inşallah rabbim kimseye yaşatmasın ama bilgisi olan varsa