Rabiamsf Arkadaşlar normalde 85 kilo ile hamile kaldım hatta bir dönem 83 gördüm ama bu kadar hızlı kilo almam beni çok ürkütüyor. Ailemde şeker hastalığı var 2,gebeliğim ilk bebegimde en son 98 görmüştüm nasıl yapicam biraz tavsiye verirmisiniz 🥺
Tugce9334 97 ile hamile kaldım 94-95 kıloyum suan. 4 gun sonra allahın izniyle sezeryana gircem. Pilav pirinç yani yemedim diyebilirim, tatlı canım cok istemediği surece uzak durdum. Yemekleri az az kendımı tıkamadan doydugmu hıssettıgım anda bıraktm. Acıkmaya baslayınca yıne yedim. Ve en onemlısı hareketsız kalmadım. Normalde ınanılmaz üşengeç bir insanım ama hamılelıkte hep dolaştm hareket ettım. Rabiamsf
MMmerve_ Rabiamsf canım tuzsuz ye bıraz zor olucak evet ama sıfır tuz… Ben bıraktım ılk gebelıgımde 92ıle doguma gırdım sımdı 16haftalık gebeyım ıkıncıye 81ıle hamıle kaldıgımı ogrendım 77kıloyum suan almadım sukur cunku tuzu kestım tamamen ödem yapıyo dedı doktor unlu mamullerdende vazgectım sebze meyve tuketıyorum cok canım ısterse ucundan ekmek alıyorum en onemlısıde 6dan sonra bısey yemıyorum zaten ıstahım da cok yok
GNurr Rabiamsf ailede varsa şeker dikkat et bence canım. Benim de ailemde vardı ve bende de çıktı maalesef. Doktor kesinlikle tatlıyı kesti . Meyveden al gerekirse tatlıdan uzak dur derim . Bir de yağlı yemeklerden uzak dur kızartma türü yemekler ya da yağda pişen yemekler yeme :) dikkat edersen hiç bir sorun olmaz :)
Sky2022 Rabiamsf nasil bu kadar hizli aldin yeme seklini mi degistirdin fazla mi yeyn ilk 5 ay bebek cok fazla bisey almiyor enwrji olarak.
Aminella Rabiamsf diyetisyenle görüş istersen hamilelik diyeti var hem zayifliyorsun anne-bebek de kilo alıyor
Sky2022 Bwnim ilk 6 ay hareketim yasakti ikizlersen birini kaybedince hareketaiz olunca yeme seklimi degiatirmesim sadece daha saglikli yaptim. 86 ile hamile kaldim 93 kiloyum 27. Haftam. Hic hareket olmadigi zaman kilo aliniyor engelleyemiyorsun. Beslenmende neyi fazlalastirdin bi gozle iatwraen sana faydasi olur en azindan ilerki aylarda daha az kilo alirsin
2505 98 ile hamile kalmıştım 105 ile doğuma gittim eve geldiğimde 91dim şimdi tekrar hamileliyim 75 kiloyum🙈
BallyavruM 2505 bu nasıl olur ki doğuma gidip eve gelene kadar 14 kilo nasıl gider 😳😳😳😳 ben mi yanlış anladım 🙄😳
Hilal0320 Rabiamsf ilk gebeliğimi 85 le öğrenmiştim 107yle bitirdim şimdi ikinci gebeliğim 84le öğrendim şimdi 20+6 haftaligim ve sanırsam 90 91 falan oldum benim ailemde de var şeker hastalığı var ama ilkinde bişey çıkmadı çok şükür bakalım bu ne olcak
Hilal0320 BallyavruM ben mi hayır canım 85 le hamile kalıp 107 yle bitirdim ilk gebeliğimi yani toplam 23 kilo almıştım şeker falan çıkmadı onu demek istedim ama eve geldiğimde 10 kilo gitmişti v
Hilal0320 BallyavruM Sanırsam karışık yazmışım şimdi ikinci gebeliğim bunada 84 le hamile kaldım 21haftaligim ve hızla kilo alıyorum 91 olmuşum dur yani inşallah daha fazla değildir:)
Tugbaysma Rabiamsf uzulme canim 103 le hamile kaldım şuan 93 kiloyum 34 haftalık gebeyim kilolular veriyor genelde yada pek almiuor
Tugba61 Rabiamsf gebelik öncesinde insülin direnci olmasına rağmen 100 el hamile kaldım su an 103 kiloyum 34. Haftadayım. Af edersiniz hala istifra ediyorum çünkü 😭
Hilal0320 Tugba61 anladım bende hiç öyle olmuyor ya 12 haftaya kadar vardı biraz sonra kesildi ilkinde hiç yoktu zaten