Minik_kalplim_ Ilk zamanlar kilo almadığı için mama vermeye başladım sma kullanıyorum emziriyorum da aynı durumda olan var mı ?
Haticeylmzzz Minik_kalplim_ bende mama veriyorum aptamil kullanıyoruz bizde doğumdan sonra mecbur kilo kaybı yaşadık
Serpilbb Minik_kalplim_ bende 1ay sonra sütüm azalmıştı ozaman başlıyordum şimdi çoğaldı sadece geceleri veriyorum bebelac gold
Dilara0638 Minik_kalplim_ bende mama veriyorum sezeryan oldum süt geç geldi bebeğim ememedi bide kilosu düşük doğdu sarılık başladı diye hem mama hemde anne sütü veriyoruz
Aylin2011 Minik_kalplim_ emziriyor sütün yeterli gelmiyorsa mama vermen normal canım iki kızımda da 2 yaşına kadar emzirdim ama ilk 6 ay mama takviyesi de yaptım
Minik_kalplim_ Haticeylmzzz bu bir sorun mu acaba yani ilk ay almasi gereken kilodan az aldik sizdemi oyle
Serpilbb Minik_kalplim_ kaç doğdu ilk 1 ayda ne kadar aldı. İlk hafta kilo kaybı normal ama10 gün içinde doğum kilosuna dönüyor. Doktorunuz başlayın mı dedi mamaya
Haticeylmzzz Minik_kalplim_ hayır normal bir şey kuzum zamanla toparlar zaten her bebek doğduğu zaman kilo kaybı yaşıyor
Dilekcnkn Minik_kalplim_ Bende sma kullanıyorum 28 günlüğüz ama ben eve geldiğimden beri mama veriyorum sütüm az çok çünkü .
Busra2013 Minik_kalplim_ bende dogdugunda hem anne sutu hem mama vercm arkadasımda oule yapıyor bebek hem saglıklı hem kılolu😂❤️