Karadenizli_ kızlar 28+2 yim. göğüs uçlarım da beyaz beyaz kurumuş şeyler var. geçen gün lif ile ovaladım hepsi çıktı. sizce nedir yaptığımın bi sakıncası var mı?
okuyor Karadenizli_ bende de var. Doktor normal hormonlardan dedi. Liflemeyin bence. Zaten göğüs ucu kuruyor. Tahriş olur. Bir de göğüs uçlarını uyarmamak gerekiyor gebelikte.
Hilal-95 Karadenizli_ yağla kurumasını engelle ben hep yapladım ama masaj yapmadım hiç yumuşasın o beyazlıkla süt hormonundan oluyor canm korkma
Karadenizli_ okuyor tamam canım benim allah razı olsun. zaten acıyor elleyemiyorum bile 2 katına çıktılar 🙄
Karadenizli_ Hilal-95 ayy aman çok şükür çok teşekkür ederim allah razı olsun. bio yağını aldım heryerimi yağlarken oralarda sürmeye başlamıştım. daha beyazlık olmadı liflediktten sonra
Hilal-95 Karadenizli_ ne demek kuzum benm🙏🏻 Beyazlık olsun korkma akıcak bıle zamanla bunlar noraml şeyler