Pregnom multivitamin,demir , d vitamini magnezyum 😂 kan değerlerim çok iyi çıkmasına rağmen doktor inatla vazgeçmiyor ilaç yazmaktan. Ama 30. Haftaya gireceğiz kasık ağrım hiç olmadı 24-26 arası enfeksiyon sıkıntısı nedeniyle sorun yaşadım onun dışında herhangi bir sorun yaşamadım. İlaçları içince çok fazla geliyor ama içmesem de kendimi kötü hissediyorum :/ bence doğal olarak karşılamak daha iyi ama her doktor önerdi sadece kan değerlerim nedeniyle demir magnezyum ve d vitaminine geç başlattı doktor.