Artık insan içine çıkasım kalmadı hamile olduğumu öğrendiğimden beri boyamadım hiç, bebeğim şuan 4 aylık yani bir tam bir yıldır 😩 beyazlarım kafamın yarısına indi öyle az değil ha kafamın yarısı beyaz önlerde tepemde siyah saçım yok desem yeridir,( genetik annemin de erken beyazlaşmış) of çok bunaldım eşimden bile utanıyorum artık bakımsız gözüküyorum aynaya bakmak istemiyorum o derece 😞😞😞 hamileyken boyatacaktım son haftaya bıraktım ki hemen uzamasın emzirirken boyayamam diye, ama kızım erken gelmeyi tercih etti kaldı öyle boyayamadım ne yapsam ki ya 😭😭