Kızlar yeni doğum yaptım çocuğum yoğun bakımda kaldı. O süreçte pompa kullanmak zorunda kaldım 1 hafta. 3 gündür çocuğumu emziriyorum. Göğüslerim emmeye başladığında büyük bir sızı giriyor bıraksada ağrı devam ediyor. Kesiyorlar gibi. Ne kullanıyorsunuz bu süreçte iyi gelen krem yağ bişey var mı?