oguzweannesi Son durumlar nedir nasıl gidiyor , Kaç kilo aldınız kızlar 🤗 Alışverişler başladımı ben ufaktan alıyorum çok değişik bir duyguymuş her defasında duygulanıyorum bunları giyebilecek mi görebilecek miyim diye 😌
Dmteyll oguzweannesi 6 kiloyla yola devam☺️ herseyi hazir sayilir haftayada bebek arabası ve odası gelicek sonrası sadece beklemek kaliyor 🥰
Canselyaren oguzweannesi bnde tam 22 haftalık oldum bugün bebeğim geceden sadece 2 kez hareket etti yani normalmisir acaba hareket azlığı
Papatya-Kokusu oguzweannesi 20 haftalık 2. Gebeliğim daha hazırlığa başlamadık 25ten sonra inşaAllah başlayacağım 3,5 kilo aldım biraz yorucu geçiyor gebelik bu sefer bunada şükür sağ salim kavuşalım en önemlisi o 😊
Poyrazin_annesi 16 haftalıkken butun herseyı aldk bı eksık kalmadı . 🥰 sadece bugun sırtıma bı agrı girdi nasl gecıcek blmyrm
oguzweannesi Poyrazin_annesi ağrılar her gün farklı yerlerimde ben alıştım artık her gün bir yerimin ağrımasına 😄
oguzweannesi Dmteyll kilo alımımız aynı gidiyor 😄 ben üst baş derken her şeyi aldım da büyük şeyleri almadim henüz
Berrinkisa33 Bende yavas yavas alıyorum 21 haftalıgım 2 ayrı doktora gıttım kız dedı ama bazen dusunuyorum ya erkeğe dönerse napıcam dıye😂
oguzweannesi Berrinkisa33 olabilir valla 7. Aydan sonra bile dönen varmış korkuyorum o kadar şey aldıktan sonra farklı çıkarsa cinsiyet diye 😄
Eylul_2 +4 kilo oğlum olacak detaylı ultrason da yapıldı 🌸 Beşiğini aldık yavaştan kıyafetlerinide almaya başladım 30 a kadar herşeyi tamamlamak istiyorum inşallah 🙏❤️
Dmteyll Canselyaren normal canim bence bende sabah beri 1 2 defa tekmesini hissettim o kadar ilerleyen zamanlarda hareketleri daha çok artiyormuş
Lulikli Canselyaren canım 24-25. Haftaya kadar bebek henüz bi düzen oturtmadığı içni böyle oluyormuş. Tedirgin oluyor içine sinmiyorsan gidp acile bi baktırabilirsn bebişine 😊 ben de 22+4teyim hareketli geçirilen günlerde çok hissetmiyorum
Poyrazinannesii1 Canselyaren daha da sertleşiyor biseleyler yerken hoşuna gidiyor mu seviyor mu diye dikkat et ona göre ye oynadığını düşündüğünde ye oynar ben öyle yapıyorum
Poyrazinannesii1 Canselyaren bak mesela bebekler soğuk su ,mandalina,muz,çikolata ,vişneli meyve suyu filan hep oynuyo bunlara dikkat et
oguzweannesi Papatya-Kokusu aynen inşallah 🙏 bende 2 hastane çıkışı dışında hiç bir şey almadım 30 haftayı beklicem bir anda almayı düşünüyorum rabbim sağ salim kavuştursun hepimizi inşallah
Canselyaren Poyrazinannesii1 Kahvaltı yaparken oynadı iki kere cnm valla bu iki gündür çok hareketli deil
oguzweannesi Canselyaren bazen olabiliyor tam düzene girmesi yani . Bir bakıyorum çok hareketli bir bakıyorum hiç hareket etmiyo 1_2 kez anca hissediyorum gün içinde tatlı bişeyler ye muz meyve suyu tarzı da olabilir bazı şeylere tepki verebiliyor çünkü hareketlenir . Hiç hareket hissetmiyosan bişey diyemem ama hareket azlığı normal
Canselyaren oguzweannesi hissediyorum cnm cokk şükür öğlenden bu yaba iyi baya ama eskiye göre hareketli değil çok tabi
oguzweannesi Canselyaren işte o düzensizlikler tamamen normal dün kıpır kıpırdı bugün tembel gününde endişe edecek bişey yok 😄