Vajinamda yürürken aci vardi ve idrar tahlili verdiğimde enfeksiyon çıktı. 33 haftaligiim. Doktorum antibiyotik yazdı ceftinex 600 mg. Hem prospektusunde enfeksiyondan bahsetmiyor hem hamilelerde kullanımı ile ilgili araştırma yok diyor. Hem de forumda aradığımda, birisine ilaci alırken eczacı o ağir bir ilaç hamillerele fazla verilmez demiş. Hic kullanan var mi ben hiç güvenemedim ilaca