pinkymoms Kızlar 27.haftama girmek üzereyim, karnım iyiden iyiye çıkmaya başladı🙈 her gün yağlanıyorum kremleniyorum ama merak ettim kaçıncı haftada çatlaklarınız olmaya başladı?
Nazli_ayar pinkymoms 25-26 da hafiften başlamıştı. Krem falan kullanmadim 32 haftalığım şu an çok çatlağım yok. Vücutla alakaliymis sanırım. burda çok post okudum neler neler kullanmışlar ama yinede çok çatlakları olmuş
Asyaveannesi36 pinkymoms valla o hem genetik ama bence dikkat edilirse en en aza indirgemek de elimizde ben 31.haftamdayım bol su ve bio oil kullanıyorum hiç bir yerimde çatlama yok çok şükür
Gul3346 pinkymoms bende 31. Haftadayim lierac ve kantaron kullanmama rağmen yan taraflardan hafif çatlamaya başladım 🥺 bakalım yolun sonunda ne durumda olcam.
_Aysgll_ pinkymoms Bebek yağı kullaniyodum düzenli. 38 haftaya kadar hiç biseyim yoktu . Son 1 haftadır karnimda çatlaklar giderek cogaliyo 😂 ve 39 haftalık olduk tam.. gerçekten vücut yapısıyla alakalı heralde . Olacak he turrlu oluyo 😂
Hilal-95 _Aysgll_ aayy bendensin nasıl sevindim olmadı catlamadm diye 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Ama malesef 38 haftadan snra basladı 39 olduk karnımda az ama popom ve bacaklrmda var braz
_Aysgll_ Hilal-95 Yalnız degilmisiz gülsem mi aglasam mi bilemedim 😂 evet özellikle bacaklarda çok oldu benimde .hayır büyüyen karnimiz ama bacaklar daha çok çatladı ne hikmetse 🙈
bsrakaradayi Ben en başlarda mustela kullandım 15. Haftaya kadar falan, şuan kullanmıyorum hiç çatlağım olmadı şükür🙏🏽 34 bitecek
Tuba0621 pinkymoms 38.haftadayız çatlağım yok henüz canım.. Ben yapısal oldugunu düşünüyorum.. Çatlak kremi de kullanıyordum 18.haftamdan itibaren son haftalarda bıraktım ama henüz yok catlak bakalım inşallah da olmaz 😇
emrbalayse pinkymoms 36 da fln oluştu bende. Durdu şu anda her gün yağlıyordum ama bir bölgede oluştu. Doğumdan sonra oluşuyor asıl. Şimdi farkedilmiyor. Kilo verince ortaya çıkıyor