Kızlar 1 yıldır evliyim ekimde korunmadık ilk defa ve adet günümde oldum hamile olmam herhalde dedim sonuçta adetim 7 gün süren adetim 3 gün sürdü . Ve ağrısızı normalde bir paket agrı kesici içerdim içmedim ve pırtılıydı çok kanamam da olmadı yani Şuan kesildi acaba diyorum? Sizce