Lulikli Gamzekvr sezeryana da doğumhaneye de almıyorlar canım. Ben de orda doğum yapıcam. Arkadaşım da yeni doğum yaptı almıyoruz demişler
Hayalimbenim Son ana kadar sancı odasında yanınızda olabiliyor ama doğumhane bölümüne almıyorlar diye biliyorum yani ilk doğumumda öyleydi yine bi sormak lazım hastaneye