_gonca_ 36 haftada 3sm acilmam oldu simdi 39 haftadayim hic bi tık yok kimde boyle oldu? 3sm-le mukus gelmezmi???
Plncnr-dnsn _gonca_ 1 aydır 3 cm açıklıkla geziyorum 37 haftalığım daha ufukta yok 38 39 karı görürüz inşallah
Dilara0638 _gonca_ 3 cm ile 2 haftaya yakın gezdim 4 cm ile hastaneye yattım 5 cmde kaldık normal doğum ilerlemedi sezeryan oldum 🤦♀️
Bilgeveyis Haftada 2 cm Di 40 da doğum yaptım kontrolüm vardı ufak ufak da bel ağrım vardı hastaneye gittiğimde sancı arttı 5 saat sonra doğumum oldu Bi anda geliyor sancı sonra da doğum oluyor zaten
_gonca_ Bilgeveyis 36 haftadan beri 3sm açılma var ama sanci yok ben Rusiyada yasiyorum burda doktorlar asla mudahile etmezler 40 haftaya kadar
_gonca_ Bilgeveyis her saniyənin agrı ile geçiyo ama bebek gayet saglikli, ama bende cok agri var yoruldum artik tukendim😔