Ebruf Bebegim benim birincisinde şeker yüklemesi vs yaptr adım ama şimdi birçok kişiden duydum mecburi vs diye anlamadım ne için gerekli
gamzosgamzos Ebruf mecburi değil ama çok önemli bir test benim ilk gebeligimde açlık toklugum hatta 3 aylık sekerim bile normal çıkıyordu ama yüklemede sekerim olduğunu fark ettik ona gore önlemini aldık hatta günde 4 kere insulin kullanmak zorunda kaldım suan 17+3 daha ama bu hamileligimdede zamanı gelince muhakkak yaptıracgim Rabbim nasip ederse
zeeynepp19 Ebruf bana doktorum yaptırmanı öneriyorum mutlaka dediği için yaptırdım şükür temiz çıktı ama aklımda şüphe kalmadı en azından
Oznurkk Ebruf benim doktorum bir ay sonra kontrole gel gelmeden önce sağlık ocağında şeker testlerini yaptır dedi. Sınır kaç olacak onları yazdı. Aç karına 92 ve altı yemekten bir saat sonra 120 altı yemekten 2 saat sonra 140 altı olacak dedi. Eğer böyleyse şeker yüklemesi yapmayalım yüksek çıkarsa yapacaz dedi.demek ki zorunlu değil
seraygunel Şart değil ama bebeğin sağlığı ve gelişimi için gerekli şeker testi yaptırmazsanız ve şekeriniz varsa bebeğe tehlikesi çok fazla kalbinin durmasına kadar gidebiliyor Allah korusun. Zaten zararı olmayan bir şey bence bebeğinizi riske atmayın ve yaptırın.
Deletedmom72720 Handeee2 özele gidiyorum doktorum demişti de bana yapalım birdahakine diye ondan sordum
Tazeannevebebegi Handeee2 nerenin sağlık ocağı yapıyor benim sağlık ocağındaki ebe yaptırınca sonucu getir dedi
ipekgumen Tazeannevebebegi iki hamileliğimde yapılmamıştı 3. Hamileyim geçen hafta istedi doktorum hastanede yaptırdım sağlık ocağı yapmıyor hastaneye gönderiyor
Ebruf zeeynepp19 çok şükür valla diyorum ya bana ilkinde demedi oğlum 2 bck yasında şimdi de demedi bakalım
Ebruf Oznurkk demekki benim diğerinde de normal oldugundan doktorum bişe demedi devlet hastanesi ama ben oğlumda da kızımda da aynı doktora gidiyorum ve gayet donanımlı Bi doktor demeyince yaptırmadm ne bilim 💁♀️
[silindi] Ben yaptırdım şekerim yüksek çıktı, diyetisyene yönlendirdi doktorum, zaten çok kilo almamıştım ama içinde şeker olan sebzeleri kesip meyveleri de azalttık böylece daha bilinçli ve sağlıklı beslendim, ona göre de daha sağlıklı kilo aldım