Zrnyrnakyd benim de öyleydi 23. Haftaya kadar pek dikkat etmedim sonra suyumuz fazla çıkmaya başladı 25 hafta şeker yüklemesi yaptırdık sınırda çıktı diyete başladım tek kötü yönü suyunun fazla olması oldu 37. Hafta sezeryanla doğum yaptım bebekte çok az böbrek genişlemesi oldu oda doğunca düzelir dedi onun dışında kötü olmadı şuanki hamileliğimde daha dikkatliyim şimdiden yediklerime dikkat ediyorum tam buğday unlu ekmek yiyorum patates pirinç tatlı pasta börek tüketmiyorum tabi arada kaçamaklar yapıyorum illaki