Eymen_Enis_Ser KızLar HayırLı AkşamLar Ben Çok Korkuyorum Doğumdan İkinci Sezeryandan AraLığın İLk Haftası Ve Beni İyice Stres Basıyor Düşündükçe Var Mı Benim Gibi OLan Korkumu Atamıyorum Bir TürLü 🤷♀️🙈
HavvaGuzey Eymen_Enis_Ser 36+6 normal doğum yaptim daha önce bunu da normal bekliyorum ama yine heyecanliyim nasıl olacak doğum nasıl baslayacak kaç saat sürecek diğer oğlanı nasıl bırakacağım valla hepsi ayrı düşünce heyecan
Guney16_Enes21 Eymen_Enis_Ser Bende aynı durumdayım bu ayın 27sinde doğumum var. Bugün kontrole gittim doktoruma dedim doğum korkusu başladı dedim bütün hamileliğin korkuyla geçti (biraz sıkıntılı geçti hamilelik süreci) korkma en kolayı doğum dedi 😊 tabi her şekilde korkuyorum artık günlerde hızlı geçmeye başladı sanki 🤦♀️
Gulsah03p Eymen_Enis_Ser benimde 23 kasım 2. Sezeryanim bende çok korkuyom valla bide aradan 6 sene geçti baya tedirginim
Eymen_Enis_Ser HavvaGuzey Rabbim yar ve yardımcımız olsun İnşAllah sağ salim kazasız belasız kucaklarımıza almak nasip etsin İnşAllah Rabbim canım 🤲♥️
Eymen_Enis_Ser Guney16_Enes21 ah canım ah aynı durumdayım bu ayın 26 sında son kontrol gün alıcam artık işte bende
Eymen_Enis_Ser Gulsah03p Allah yardımcımız olsun İnşAllah canım sağ salim kazasız belasız kucaklarımıza almak nasip etsin İnşAllah Rabbim 🤲♥️