Merhaba guzel hamisler.Bi sorum olucakti .Yarin itibariyle 31+5 haftalik olucaz.Bi kac defa kalbim hizla carpmaya basladi.Sanki yerinden cikacak.Simdiyedek hic bi kalp sorunum olmamis.Ama simdilerde ara ara kalbim hizla carpiyor kalbim icimde degilde colde carpiyor gibi hissediyorum carpintilari .Bu normalmi Kimde boyle bisey oldu cok merak ediyorum.Kan akisindanmi boyle bebektenmi boyle bilmiyorum tesekkurler🌸