Aylin52 Arkadaşlar saçma olucak ama 20 haftalık hamileyim şiddetli öksürük var testim pozitif heryerleri önlem aldım öksürük bebeğime zarar verir mi rahim ağzı açılır mı erken Doğun ma neden olur mu yoksa ben fazla mı takıntı yapıyorum.
Sevci Aylin52 kuzum bilimsel bi açıklama yapmıyorum ama ben hamileliğimin başımdan beri çok şiddetli öksürüyorum üzerine 31. Haftamda covid oldum 36 yım şuan hala öksürüğüm var şükür bi açılma veya bebeğe bi zararı olmadı tüm bunların yanında hala şiddetli kusuyorum. Yani bebek bi şekilde Rabbim tarafından korunuyor sen kendini hiç üzme.
Minnakinannesii Aylin52 ayni sorun bende de var 21 haftalik ve covidliyim dun öksürük ve nefes darligim icin 112 aradim geldiler aldilar ilgilendiler ama bebekle ilgili hic bir bilgi alamadim. Kadin doguma muayene olmak istedim yanına kadar çıktım kabul etmedi. Kendim biraz rahatladim ama bebegimide gorsem daha da rahatlayacaktim.
Minnakinannesii Aylin52 hareketlerini bende kontrol ediyorum şükür sorun yok ama insan kalp atışıni duymak istiyor neyse ki 3 gun sonra test yaptircaz negatifse hemen gidicem doktoruma.