Faddoli23 Kizlar iki elimde uyuşuk ve agriyo ödem var muhtemelen sol tarafıma yattığım için sol elim daha kotu aynı şeyi yaşayan varmı
Beyza58 Faddoli23 benimde ellerim uyuşuyordu. Özellikle yattığımda doktora söyledim b12 düşük olabilir dedi kan testi yaptırdım gerçekten çok düşük çıktı
Gamzeparlak1 Faddoli23 carpal tünel sendromu,vucut su tuttugu için bileklerde sinirler sıkışıyor. Eksiklik falan iyilestirmiyor,ortopedi gebelere bakmıyor cunki doğumdan sonra zamanla iyilesiyormus..bende de var.
Zeynpnurr Faddoli23 karpal tunel sendromu canım o odemden dolayı sinir sıkışması oluyo. Bilek ateli alabilirsin. Ben ortopediye gttm suan yapcak bisey yok soguk uygulama yap bide geceleri bilek sabit kalsn diye atel onerdi. Dogumdan sonra gececekmis
Htcnaz Gamzeparlak1 malesef aynı sıkıntı bendede var ve ben suanda idrara bile doğru cıkamadığımdan dolayı vücudum daha çok ödemlesmeye başladı ve ilaç kullanıyorum doktor başka bişey yapılamayacağını dile getirdi inşallah rabbim tez zamanda geçer ya çok zor bişey yatsan yatamıyorsun kalksan kalkamıyorsun yeterki sağlıkla gelsin evlatlarımızda bu günlerde geçer
denizkaradeniz bende de var 30.haftadan sonra başladı cok kotu ilk zamnlar sadece geceleriydi simdi artik gündüz de oluyo
Gamzeparlak1 Htcnaz ilk zamanlar eziyet gibi ama.inan insan ona da alışıyor. Tuzu az tüketmeye calis.