Gamzecik Eşimin hayali Hamza banada isim ağır gibi geldi. Bende bir isim daha koyalım dedim Hamza Efe istedi kendi yine. Kayınvalidemler ikinci isimden vazgeçin diyor biz söylemeyiz falan canim çok sıkkın. Etrafımdaki insanlar Efeler çok yaramaz oluyor kaldır onu falan diyor. İnanın kırılmıcam merak ediyorum ve degerlendircem. Hamza mi Hamza Efe mi lütfen iki dakika görüşünüze ihtiyacım var güzel anneler selametle 😍
goflak Gamzecik bence guzel isim canim hamza. Efeler evet yaramaz oluyor 😊 tek isimde bence hamza olarak guzel. Hayirlisi olsun insallah
Rabiaaa Gamzecik valla canim benim kayin validemlerde cocugum ismini bekir koy diodu benim haayalim toprak bekir olcak cnm ben sadece toprak koyacktm ama smdi bekiri koyuyolar agir agir deseler bile ben koyuyrm cnm o yaramazliga gelincde bnce cok sacma dmslr koyma die nyse sen kndn ne istysan onu koy cnm sen tasiysun sen bkcksin kimse değil
Bskrt Gamzecik evet efeler gerçekten çok yaramaz hareketli cocuklar 3 tane vae yakın cevremde Benm eşimde hamzayı cok seviyor ama bana tek başına biraz kaba geliyor nedense Umeyr Hamza istiyorm oğlumuz olursa
Sedefcann08 Gamzecik canim yanlis anlama.sakin ben ogretmenim okulda abartmiyorum 20 tane efe vsr hic biri uslu deil 😀😀denk gelmis sanirim hepsimi yaramaz olur ama isim analizime cok inanirim ben o yuzden kizima isim kayinpederim koydu kismetse 36 haftamdayız cunku kendim hic beğenemedim sanirim.meslekten sebep yaptığım
Esrakbas Bskrt aslında bu bir algı o kadar çok Efe var ki her 4 kişiden biri neredeyse ikinci isim Efe bu yüzden yaramaza denk gelme oranı da yukseliyor 😁
Aysun2834 Gamzecik cnm sakın beni yalnış anlama anne olarak gönlünden geçeni koy tabiki içinde kalmasın ama ben anaokulu öğretmeniyim ve adı Efe olan sakin bir öğrencim olmadı hiç
Mucizeveannesi Gamzecik insanların karakteri ismileriylede özleşir 👉🏻Hamza. Güçlü ağır bir isim .. ismine layık güçlü bir oğlun olur inşallah
Littlemisssunshine Merhaba canım. Bence bir bebek için hamza ismi çok ağır, sanki direkt 25 li yaşların ismi gibi :) ben olsam koymam, hem bebekliğe hem de delikanlılığa uygun isim arayışlarına girerdim. Mesela cihan, burak, artun, doruk, çınar, deniz, kaan gibi.. sen bilirsşn canım tabii
Sedefcann08 Demekki biz öğretmenler de var bu ay bir cocuk ismi güzel olup yaramaz ise o isimdeki herkes bana yaramaz gibi geliyor ki ama hepte ole cikiyor😀😀4 tane hamza öğrencim.var birde öğretmen arkadasim ayni okulda cok agirbasli bir okadar da mütevaziler
gzemtum Gamzecik yanlış anlaşmada canım çocuğu sen doğuruyorsun ben bu Kayın valide Kayın peder hatta anne baba bile olsa ne alaka işimizi şu koy bu koy demelerini saçma buluyorum kendi çocuklarına koymuşlar isim işte herkes kendi çoçuğunun ismini kendi koysun bu ne böyle
Deletedmom444 gzemtum kendi çocuklarının koyamamışlar intikam alıyorlar😂😃onların da kesin kayınbaba kaynanaları koymuştur yoksa hoşgörülü olurlardı
Estur Gamzecik bende Hamza koyacağım inşallah canım. Çok seviyorum bu ismi tel başına da çok güzel ikili isimde güzel
Esrakbas Gamzecik ah bu etraf.... kapa kulaklarını etrafa ne derlerse desinler ya. İkinci ismi söylemeyeceklerse de söylemesinler çok lazım sanki söylemeleri bosver. Bende yiğit Alp koyacağım Alp ne biçim falan dediler bende ben öyle uygun gördüm dedim bitti
Deletedmom444 Gamzecik tek isimden yanayım ben hamza gayet güzel isim hamza gibi yiğit olsun inşallah efeyi boşver yeni cağ isimlerinden ekleme bir isim işte herkes.ekliyor zaten
Arzem Isimlerin insanların üzerinde cok etkisi var gerçekten ben eski isimleri ve sahabe isimlerini seviyorum erkek çocuklarda bence güzel hamza bebek iken de buyudugunde de doruk amca çınar amca mesela bana tuhaf geliyor tabi bu benim düşüncem o yuzden iki oğlumun adını da eski isim koydum biri Ali biri Ahmet 😊 ahmet uslu ali aksi bir cocuk yaradılışla da alakalı içini ferah tut
mac Gamzecik Hamza güzel ben yaramaz konusuna gelınce yeğenım var Efe yaramaz tanıdğımın cocuğu var Efe cok uslu ona takılma ama bem tek isim sevıyorum çocukta oyuzden tek hamza