Pelinssoglu 23 ekimde acil sezaryene alındım. Bi anda oldu, planlanandan erken. Oyüzden ben çok stres yaptım panik atak hastasıyım bide. Spinal yapıldıktan sonra sakinleştirici yaptılar. Çünkü dediğim gibi aniden olunca ve erken olunca telaş yaptım çok. Spinalin acısı yok. Sonda uyuştuktan sonra takıldığı için hissetmiyosun. Ameliyat anında acı falan hissetmiyosun. Sadece çekiştirdiklerini hissediyosun. Doğumdan 4 saat sonra uyuşukluğum tamamen geçti. İlk ayağa kalkış gerçekten çok zordu. Ben ağladım. Ama ondan sonrası kolay. Yürüdükçe açılıyosun. Ben 2 gece hastanede kaldım hiç uyumadım 2 saatte bir kalkıp yürüdüm. Yürüdükçe toparladım. Ama ameliyattan sonra gelip karnıma bastırmalarıda çok acılıydı. 1 defa yaptılar. Bir daha asla istemedim. Bukezde alttan ellerini sokup kanama gelsin diye kurcaladılar bişeyler yaptılar🤷🏼♀️ çünkü bastırmalarını kabul etmedim ikinciye. Taburcu olduktan 1 hafta sonra falan sadece yatıp kalkarken ince sızılar kalmıştı. Gülerken, öksürürken, hapşırırken ağrım çok oluyodu ama. Bugün 21.gün ve sıfır ağrı artık. Çok şükür. Korse kullandım ben 2.günden beri. Göbeğimde toparladı baya. Korsesiz daha çok acı çektim.