MnevverTosun Kızlar merhabalar nasipse pazartesi Doğum yapıcam. bugün sabah akşam tansiyonumu ölçtürdüm. Kalp ritmi sınırda çıktı arada da çarpıntı hissediyorum zaten Aceba bebek gelicek heyecanmı yaptım yoksa çarpıntı bir sorun teşkil ediyormu.?
MnevverTosun ZeynepKeke Evet olabilir canım insan herşeyi düşünüyor şu sosyal medya yüzünden. Sağol 🙏
Ebbrruu ZeynepKeke bynduru aynı şeyi yaşıyoruz ilk gece çok korkmuştum sanki biri beni boğuyodu. Bikaç kez olunca kardiyoloji ye gittim ama sorun yok şükür gebelik + sıcaklar eklenince olmuş sabredicez ve bol bol dua edicez
bynduru 38. haftadayim bende de oluyor.Nefesim yetmiyor sanki..Tansiyon problwmim yok cok sukur.Özellikle uykuda nefesim kesiliuor sanki.Bu arada Allah kolaylik versin az kalmis
MnevverTosun bynduru Benimde yok çok şükür bu gün ilk defa yaşadım böyle birşeyi Acebalarla doldu beynim şu internet yüzünden. Çok teşekkür ederim. Senin de az kalmış hayırlısıyla 🙏