hs_mutluluk16 fazlası idrarla atılıyor ama canım günlük Alman gereken dozdan fazla aldın mı biraz zararlı, idrarla atılıyor şöyle sen günlük 400 mcg kullanman yeterli ama folbiol sanırım 40 mg dı doz aşımı oluyor hergün alırsan sen günaşırı kullan onu kullanacaksan ya da direk folidoce ya da multiviraminli folik asitlerden kullanabilirsin