Sehrr-07 Kızlar 7+4 olduk inşalah zayıfım ama ayva göbeğim vardı şu an inanılmaz büyük göbeğim var bn anlamadım daha minyatür bişi bu şişkinlik normal mi aynada baktığımda çok şaşıyorum. İner mi bilmiyorum o yüzden sormak istedim 🤷♀️