Bebishko_12 Merhabalar,12haftalik oldum,idrarda protein çikti,doktor diyet yazdi ve ilaç önerdi. Kim karşilaşti böyle durumla?ve idrarda çok miktarda bakteri var,ama idrar yapinca sikinti yapmiyor