Senayyalcin
27+4haftalik oldum bnde korkuyodum acaba bı sorun mu var diye randevu almıştım ,sürekli aynı yerde ağrı var sağ göğsümün tam altı,dinlenincede geçmiyor,uyutmuyor, karnım büyüdüğü için baskı yapıyor ama aynı yerin olması normal mi 2 haftadır böyle