Civcivinannesiii Cift yonlu arabalardan alan varmi hangi marka aldiniz memnun kaldiniz mi yardim istiyorum🥰🥰🥰
MertEgem2241 Civcivinannesiii civilden 2 tane bebek arabası aldım baby force 1 tanesi çift yön küçükken kullanmıştım 1 tanesi baston çok memnunum 2. Oğlum geliyo ondada kullanicam hic biseycik olmadılar
elaweannesi Civcivinannesiii ben geçen Trendyol fiyat desteğiyle 890₺ ye düşmüştü ordan aldım canım arkadaş tawsiyesiyle yollardır elimde iyi marka dedi onun düz ben trawel sitem aldım tabi bide yorumda canlı atanda wardı pek beğendim rengini yorumu falan kızım olacak mor aşkına dedim aldım💜🙈 link attım belki işinize yarar annişler https://ty.gl/330044cruq
Cyl1 Nuraaannnonusss bende o modele bakıyorum şu aralar nasıl memnun musunuz kullanmadım demişsiniz ama 🤭
Babyboyveannesi Ben aldım Kanz S-Go 👍 Daha kullanmadık ama güzel görünüyor araba. En Uygun fiyatı da civildeydi
Civcivinannesiii Mehmetasaf55 google hizli resim ordan yukleyip cikan linki kopyalayip buraya yapistircan canm☺
Mehmetasaf55 Civcivinannesiii yok canım ne uğraşması dur hatta kurayım bendekini atayım daha net olur
Civcivinannesiii MertEgem2241 soylenilenlerin hepsini favoriye ekledim ☺butceye gore alicaz artik🥰 tsk ederim🌸