Öksürük var mıydı sizlerde bir hafta oldu yeni başladı bende sık olmamakla birlikte öksürünce iyi öksürüyorum.Ciğerlere falan bakan soran eden olmadı valla.Bebekte gayet iyi durumdaymış değerlerde normal ve bana da vermedi kan sulandırıcı bir şey demediler .Öksürük dışı şikayetimde kalmadı normalim artık zaten anlaşılana kadar uç dört gün zorllandım sonra normale döndüm baya .