Sedefcann08 ayyyy canım yaaa ben sadece 8 kilo aldım aldım ona rağmen bile şu an yürürken zorlanıyorum artık ve şu ana kadar hiç çatlağım yoktu iki gündür aşırı gerilmeden dolayı göbek altımda hafif hafif morluklar oluşmaya başlamış. Çoğalmamalı için bebek yağı sürmeye başladım ama bakalım artık ne kadar fayda edicek