Busr4 Merhaba anneler doğum yapmış ve doğumda Meryem ana otu kullanan var mı gerçekten etkisini gören nasıl yapıldığını bilen biri tecrübelerini anlatabilir mi 🤗
tirtilinannesii Busr4 23 Gün önce 0 sancı 2 cm açıklık ve suni sancıyla doğumum başlatıldı Meryem ana otunu yaptım çokda güzel açıldı suyundan da içtim ama bende açılma olmadı 12 saat sonucunda sadece 4 cm açıklığım oldu sezeryan doğum yaptım
Busr4 tirtilinannesii Ne diyeceğimi bilemedim ben kendimi çok inandırmıştım bu ota 😢 Sudan ne zaman çıkarttınız ?
tirtilinannesii Busr4 Evet kimisi açılma olduğunu söylüyor bende çok inanarak yaptım hatta tüm ümidim ondaydı ama belki sizde farklı etki eder 🤲🏻Doğumhaneye giderken ablam çıkardı sanırım 👍
Mervenurns Benim annem de aldı ondan :) bakalım bende normal doğum düşünüyorum kullanacağız amandoguma giderken çıkarılmıyor diye biliyorum doğumdan sonrada içinde kalıyor o kapanıyor zamanla rahim ağzı gibi
Busr4 Mervenurns Sezeryane gittiği için çıkartmışlardır normal doğumdan hemen sonra çıkarılması gerekiyormuş yoksa kanama oluyormuş diye duydum ben