Ayssnnn Ben hamile olduğumu anladım eşime de söyledim ama o da hemen heveslenmeyelim inşallah vardır adetini bekleyelim dedi. Bekledim olmayınca eczaneden test alıp yaptım pozitif çıktı. O günde eşim beni çok kızdırmıştı bende ona küsmüştüm. Hemde kuruyorum kendi kendime bı doktora gidelim bile demedi diye. Açtım kapıyı baktım çiçek almış tabi bende bir surat. Sarıldı bana özür diledi oturma odasına geçtik anlatmaya başladı ben seni çok seviyorum kırmak istemedim diye inşallah bebeğinizde olur ne güzel bir aile oluruz dedi. Bende birşeyler söyledim sonra bu arada ben gerçekten hamileyim dedim ciddi misin dedi inanamadı göbeğimi elledi, sarıldı, öptü, ayaklarımın dibine oturdu hem güldü hem ağladı. Ne yapacağını şaşırdı, o benden daha çok istiyordu çünkü ☺️