Merhaba kızlar bir haftadir bembemsi ve kahverengi leke görüyorum az da degil akıntı doktura gittim 3 gun önce 3 cm acilman var ondan oluyor akıntı eve git sancin gelince gelirsin dedi dünde lavaboda iken bisey düştü vajinamdan baktim jel gibu ama kati baya bide kahverengi pempemsi idi nişan olmalı oda sanırım bu gidişle kac gunu bulur dogum acaba sancim yok ama kalcalarin cok agriyor