Polenpolen52 bas agrısı ıcın ne rahatlatır onerılerınızı yazın yardımcı olalım bırbırımıze sız deneyımlerınızı soyleyın kızlar kaşlarımın ordan agrıyo
Beyzaa12 Polenpolen52 sade nescafe içiyorum anında kesiyor hatta sezeryan olduğumdada üç bardak içiyordum günde baş ağrımı kesiyordu doktorum özellikle hastane çantama koymamı önermişti☺️
Bebiscann Polenpolen52 bi ağrı kesici parol içip uyursan biraz geçer canım karanlık odada uzan bide geçmiş olsun canım
deletedmom27371 Polenpolen52 ben parol içiyorum canım bazen nescafe iyi geliyor çok şiddetli olunca maalesef acile gidiyorum migrenim olduğu için. İnşallah en kısa sürede ağrın geçer canım baş ağrısı çok zor vallahi