Elif_p spınal oldum ınan hıc zorluğu yok herkes dogumdan sonra cok agrı oldu felan dedı ama bende olmadı ınan dogumdan cıkınca uyusukluk gttı ne agrı ne sızı hıssetmedım hemsıre bıle dedı serum takalım ınan cok kolay ya sadece afedersin gaz mevsuuzu benı darladı onada lavman yapıldı