Ayseglll2412 Yüzümde yanaklarimda kızarıklık oldu annem kızın olacak o yüzden diyor 11 haftaligiz şuan kızarıklık yaşayıp kızı olan oldu mu :))
Msl22 Ayseglll2412 Bende 11+2 cok merak ediyorum tabiki önce sağlıklı sıhhatli olmaları ama merak etmiyor değil insan inşallah sağlıklı olur tabi genelde kız kıyafetleri görünce insan bi mutlu olmuyor değil
Ayseglll2412 Msl22 Benim bu ikinci bir oğlum var 🥰 aynen sağlıklı olsunlar da önemli olan o. Annem öyle söylediği için merak ettim çünkü oğluma hamileyken böyle olmamıştı yüzüm 😂
Eylull17 Valla bizim burada iki komşu erkeğe hamile ciltleri cok güzel parlıyordu benim ise sivilce bastı doktorumuz da %80 kız dedi 🥰