rahimeugr 1 ay önce yunus emrede doğum yaptım ebeler, hemşireler filan çok ilgili iyi davranıyorlar. Benim yatisim yapıldı yatisimin yapıldığı oda da sancimi çektim telefonum filan her şeyim yanımdaydı odam hatta doğumhanenin karşısındaydı. Ayrıca tek kisilikti doğumdan sonra da o odaya döndüm.